Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uppskurgen sigill

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

mjo, faktiskt ja chippade den utomlands så..

Comment

Varför går du inte till närmaste "chipställe" då?
      De bör ju kunna reparera konsolen. (Men du får betala reparationen själv...)

Comment

ja den e inne på repeartion just nu om dem innte kan fixa den så ska jag skicka in den till psx care men får jag undra hur mkt kmr det kosta om ni lagar sigillet?

Comment

Det GÅR inte att laga sigillet. Däremot kan man laga det som är trasigt. Sigillet är bara en klisterlapp, och inte orsaken till att PS"'an inte fungerar.

Comment

Original inlägg av frejac
            Det GÅR inte att laga sigillet. Däremot kan man laga det som är trasigt. Sigillet är bara en klisterlapp, och inte orsaken till att PS"'an inte fungerar.
            okej

Comment

men kan jag inte laga ps2 sj ? :d om inte dem kan fixa den när den e inne i reperation (vilket jag hoppas dem inte gör)

Comment

Börjar tycka synd om Totti ... Jag lägger in en hundring till psx-care till en ny om några andra är med om det ...
                Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Vah? svara på min fråga tack.

Comment

Hur ska VI veta om DU är ett sådant tekniskt snille att du själv kan laga din ps2 eller inte?
                    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Can you believe this guy?
                      "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
                      Maxtor D-Max 200gig
                      v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Bättre levt en dag som tiger än tusen år som får
                        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Så sant, så sant...
                          "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
                          Maxtor D-Max 200gig
                          v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

yep, tbx till sigillen igen, ringde han som fixar min ps2 och sa den är helt ok de är inget fel på den ( ?) och han sa kom tillbaks och ta den, så ja ska det imon och får se vad som händer, om den inte funkar kanske ska skicka in den till psxcare få se om dem kan fixa den

Comment

lol? ni vet guiden hur man skruvar isär en ps2 finns inte till min ps2 vet inte ens vilken verision den är :S ja har serienummret: SCPH-70004

Comment

Varför behöver du skruva i den? Funkade den inte, som polaren sa?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X