Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

har reserv delar

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• har reserv delar

kasta sönder mitt ps2 förut idag anledningen kasnke jag inte ska ta upp men jag blev så jävla förbannad...

alla delar än intackta förutom skalet och släden som jag bröt av..

e-maila mig på trinity_fidde@*******.com så kan jag skicka bilder på den delen du vill ha..

föresten kan psxcare laga den? för ett rimmligt pris? ska köpa en ny annars..
    men en sak sejer jag jag jag ångrar mig inte att den gick sönder..
    ha d!!

varör gillar ni ine min e post? för dem som inte kan liste ut vad det ********* betyder så kan jag ge er ledtrådar

microsoft
    msn
    och man kan översätta det till hett brev lr het-brev
    aja ha d

Comment

Runt 750 spänn tror jag det går åt i tid å delar
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

tackar för det snabba svaret!
        jo 750 spänn låter gött glömde seja me att den är chippad me missiha lr hur d stavas. faxtist instalerad hos er och den har funkat fin fint!! kommer att skicka in den men jag tror att ni kommer att skratta ordentligt den har typ bara spruckit lixom inget e önder i den som man ser emd ögonen..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X