Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kan inte mata in cd

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kan inte mata in cd

Chippade min ps2 v5 med ert h2o+ chipp, för någon vecka sedan. Konsolen har fungerat perfekt fram tills igår. När jag trycker på eject knappen för att mata in cdn händer inget. Vad kan felet ligga i?

Kolla alla säkringar
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Okej. Finns det något schema lr guider/bilder på hur man kollar?

Comment

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=3473
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Vad är lämpligast att använda när man ska löda bort chipet? Tensug lr fläta?

Comment

Ehh, vem monterade chippet åt dig? Låt den personen kolla din ps2:a också.

Comment

Så nu funkar den som den ska igen. Lödde bort alla kablar och lödde dit det igen. Tror att det var anslutning Z som inte var som den skulle.

Ja ja nu fungerar den iafl. Tack för hjälpen!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X