Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Playstation 2 versus XBox (updaterad)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

sant.
    Redcheat

"PsX & Ps2 Will always Rock"

Comment

<<< !!!!LÄNGE LEVER PLAYSTATION2!!!! >>>

Comment

XBox nackdelar:

* De flesta spel kommer att vara konverteringar från PC

vilket skitsnack......

Comment

jag håller m dig ktd nes zelda håller än o ett av de bästa final fantasy är ff3 (6) till snes
          i övrigt tror jag det finns både för o nackdelar med med alla konsoller det bästa e att konkuransen gynnar oss konsumenter.

Comment

Oj va kul att se att någon förstår vad det hela går ut på, ktd har ju rätt i det han skriver och ps2 har så otroligt mycket mer bra spel. Det avgör ur mina ögon..

Spelar hellre SuperNES, den har fler bra spela än xboxen
            -;^Rez^;-

Comment

Det var väldigt länge sedan jag skrev något i denna "tråd". Det var på den tiden jag precis köpt en Playstation 2 och bara hört talas om att Xbox och Gamecube skulle släppas. Därför hade jag också väldigt förutfattade och felaktiga meningar om dem. Jag har nu uppdaterat med ett meddelande, på första posten i denna tråd.

Det visade sig att det var värt att äga alla tre konsollerna

Comment

Xbox äger

Comment

Som tidigare har sags har alla konsoller för o nackdelar...
                  Last edited by spel; 2004-11-18, 10:11.

Comment

Många köper XBox för att man kan göra så otroligt mycket med dom när dom är chippade. Det fungerar smidigare än ps2:s chippningar med mjukvara osv. Själv har jag ett PS2 och ett Gamecube därför att de har de mest originella spelen i min mening. Som många andra har sagt så känns det som det är många PC konverteringar till XBox. Hade jag haft råd hade jag kanske investerat i en XBox men inte som det ser ut nu.
                    Ps2 v.9 Ripper 2
                    120Gb WD Caviar
                    HDLoader

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X