Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Funkar inte spara PS1-spel på PS2-minneskort

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Funkar inte spara PS1-spel på PS2-minneskort

Hej, har precis införskaffat en gammal klassiker (enligt mig), Cool Boarders 3. Det är ett Playstation 1-spel.
    Nu är det så att jag spelar detta på mitt PS2. Problemet är att det går inte spara det på mina PS2-minneskort. Har testat 3 olika.
    Har för mig det har gått innan, men inte säker.

Nån som vet om det ska gå? Eller kan man skaffa ett PS1-minneskort o koppla in i sitt PS2 bara för det spelets skull?

Skaffa PS1 minneskort
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=182
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jag beställde en S-video-kabel igår. Har ni varit snabba o skicka den eller kan ni skicka PS1-kortet samtidigt?
        La precis en beställning på minneskortet.

Comment

Här är din S-videokabel

Här är din försändelse:Beräknad leverans:
          Tidigast 25 jan
          24 jan kl 18:21
          Posten Företag Rosenlundsgatan, Försändelsen är inlämnad efter senaste inlämningstid och kommer att skickas vidare nästkommande vardag.
          Visa mer info

Jahapp så har posten varit ute och sladdat i någon jävla snödriva och försenat en hel jävla dags post för mig!!! Det är ju DOM som hämtar hos MIG så hur FAN skall dom kunna gnälla på för sen inlämning. Nu får gubben skäll imorrn eftermiddag!

Comment

Haha ok. Inget att göra åt, men jag tycker med du ska skälla på dem om det ändå är de som hämtar hos dig. De bör ju inte lämna in sakerna försent till sig själva direkt.

Comment

Det är nå jävla nissar som arbetar på posten alltså, dom kan ju lyckas med vafan som helst... En gång slarvade dom bort ett paket som var på väg till mig (Stort paket, mopedmotor, svårt att tappa bort), så jag fick göra en felanmälan, jjahopp, då gick det två veckor, DÅ hittade dom igen paketet, 3 dagar innna man hade rätt till ersättning..... (Jag hade gått DJÄVULSKT med plus på ersättningen om jag fått ut på den!)
              "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
              Maxtor D-Max 200gig
              v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X