Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Liten fundering på skruvana i ps2

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Liten fundering på skruvana i ps2

Hej Hansi.

Jag fick hem en ps2:a version 5 som ni har chippat, jag har inget att säga om lödningen för det är lika bra som jag skulle ha gjort det själv.

Felet var att den inte vill läsa, skit i lasern.

Men det jag undrar är varför det inte fans några skruvar som ska hålla ihop metallblecken mot moderkortet?

tillägg: Lasern hade 4,7 o 4,8 ohm på spolarna
    Last edited by ake003; 2007-02-06, 23:36.

Då var den chippad för c:a 5 år sedan. Den teknikern fick en rätt fet fot i röven och sina personliga prylar kastade efter sig i en svart sopsäck när jag fick se att han inte orkade skruva dit "onödiga" skruvar...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Har varit i liknande situation och har skickat hem några killar som inte ville göra rätt.
      Gällde säkerhetsdetaljer.

Nu sitter alla skruvarna på plats.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X