Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Köp inte från Divineo******

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Köp inte från Divineo******

Jag är mycket besviken på divineo. co. uk
    som säljer chip och annat.

- backvänt betalningssytem.
    - 24H leverans, blev 3 veckor utan höra ifrån dem.
    (förutom en osann leveransbekräftelse)
    - Leverade aldrig chippet. Fick inte hela beloppet tillbaka.
    - Personalen hade otroligt arogant attityd.
    - Personalen vägrar uppge sitt namn
    (gör mig mycket misstänksam)

Jag handlar inte där fler gånger!

Konstigt. Jag köpte mina DMS3 chip därifrån. Det var inga problem alls, jag mailade en förfrågan, fick en faktura och ett konto att betala till, skickade pengar, fick information om att dom hade tagit emot pengarna, väntade ett par dagar, fick information med trackingnummer, och så kom leveransen. Har iofs för mig att fraktbolaget snurrade runt med paketet några dagar i onödan, men sånt händer ju jämt.

Men vill du veta vem du handlar från så skall du ju självklart handla av mig i fortsättningen. Bara att komma in i butiken om du vill skälla på mig, det gör alla andra :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X