Hallå!! Jag undrar bara vart man kan få tag i en Flexkabel FFC, 8 ledars för den jäkeln mellan moderkortet och On/Off knappen på mitt PSTOW har det blivit något knas med.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Kabelbrott
Collapse
X
-
Sånt kan vi säkert plocka fram från en skrotad pstwo om du kommer in och mutar oss med några bullar :-)Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Skall vi plocka delar ur skroten och skicka så brukar vi ta 270:- för att täcka hantering och porto.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Ja maila namn å adress, beskrivning av kabeln samt modell# på din pstwo.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment