Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Död ps2

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Död ps2

Köpte en chippad Ps2 med DMS pro för lite mer än 1 år sen.Hade lite svårt att läsa skivor den första tiden men sen gick det bra.Har inte varit något tills för 2 dagar sen.Skulle starta den hos min sambosföräldrar men där hände inget.Man hörde att skivan startade men fick bara en svart tvskärm.Inte ens om man tog ut skivan hände det något.Man såg att tv:n skiftade till lite i den svarta nyansen men sen händer inget mer.Browser menyn kommer inte fram.Efter många reset och lucköppningar/stängningar startade den.Tills ungarna bytte skiva.Var stendöd igen.
    Nån som har ett bra tips på vad det kan vara?

Kanske bara någon kabel som glappar, men det kan ju vara vad som helst...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

OK,tack för det snabba svaret.Får försöka ämna in den och se.Hoppades att nån hade råkat ut för det innan.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X