Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nya Ps3/psx!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Nya Ps3/psx!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

taget från gamebase.ca:

Sony has announced their new system named simply PSX.
    Its got a sleek white design. Its about half the size of the PS2. Its got Built in: A DVD Recorder, USB 2.0, a 120GB HD, TV/BS Tuner, Ethernet, Memory Stick, and has slot Loading this time.
    Its scheduled to come here around spring 2004 and has yet to get a price... but im betting its going to be around $150 - $200.

ps2/xbox/psx/snes/nes/megadrive/wii

Mycket dålig gissning på priset, om man läser lite mer info om denna produkt så får man t.ex. veta att den inte kommer att säljas av sony computer entertainment (som säljer vanliga playstation) utan kommer att säljas tillsammans med stereo/tv osv.

Den lär alltså inte subventioneras på samma sätt som tvspelskonsoller normalt gör, utan lär snarare ligga i samma prisklass som andra "inspelningsbara dvd" gör.

Min gissning är *****/5000:-

Den som lever får se.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Och är det inte sagt att Ps3 ska komma typ 2004?
      Vem vill ha ett "gammalt" system då...

Comment

Den verkar hur som helst bli grymt cool !!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X