Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem att kolla på DVD filmer...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem att kolla på DVD filmer...

Jag har ett problem.. sedan den dagen då jag köpte min ps2 så har jag haft problem att se på dvd filmer..

i bland går det å i bland inte.. jag kan typ se halva filmen,, men sedan då den ska typ byta lager .. så står det .. att den inte kan läsa skivan... vad gör man åt det...???

Reklamerar den?
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

hmm

kan inte göra det.. finns inget garanti kvar.. å så har jag mod chip i den..

Comment

vilket chip?
        ps2/xbox/psx/snes/nes/megadrive/wii

Comment

ps2 problem

jag har alltid haft problem att läsa typ blåa skivor.. å kolla på dvd filmer.. det verkar som om det är typ bara långa filmer ,men det händer även på andra åxå...

är det min ps2 som är skit... kan man fixa det ??

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X