Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med att läsa vissa DVD skivor

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem med att läsa vissa DVD skivor

tjena, har lite problem med min PS2a, Vissa skivor funkar helt enkelt inte, Gran Turismo 3 är ett bra exempel, har nämligen en stor repa i min skiva så jag lånade min kusins exemplar istället som är helt nyköpt, men felet består, och i princip alla andra spel jag äger funkar bara ibland oavsett skivornas hälsa :/ dessutom så funkar nästan inga DVD filmer, får lixom ett klickande ljud när skivan läses i starten och ett "Disc Read Error" medelande efter det. Garantin är ute då jag köpte den då den först kom till sverige, har provat gjort ren linsen och justerat den, första gången funkade det kanon i ca 3 månader sen var man tillbaks, har nu försökt samma manöver igen men det verkar inte hjälpa längre :/ snälla hjälp!
    Last edited by Sleggh; 2003-08-16, 05:19.

Dioden för att läsa dvd-skivor verkar ha dött. Att köpa en ny PS2 är mycket bättre än att lägga ner pengar på en reparation, då får du ju en ny fräsch PS2, en ny handkontroll osv för c:a 1.800:- om du shoppar runt lite.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

ok, det var detta jag var rädd för, men jag har faktiskt funderat på det, slipper även en del besvär :/ får väl lira X-box o GameCube tills jag skrapat ihop pengar. Tack för svar iaf.

Comment

Sleggh, kontakta mig gärna om du vill sälja ditt slitna PS2!

ih82b@home.se eller icq, 42624335

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X