Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Regionsfria spel?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

jao.. jag tycker det verkar vettigare o beställa spel från usa/canada.. dom kommer tidigare o är billigare
    inget o snacka om ju

Comment

Original inlägg av Fruktsoda
      Jag trodde vi pratade om spel till psp'n och inte till gamecube...
      Som ktd sa så är spel som spel. Kvittar till vilket system du ska ha så är dom ändå dyrare att köpa i sverige och majoriteten av dom lanseras månader efter usa/kanada. Ser igentligen ingen anledning till att köpa spel här i sverige såvida det inte är ett gammalt spel och man har jättetråkigt just då så man inte kan vänta.

Sen att där just nu inte finns några intressanta spel till PSP är en annan sak
      Har själv Ridge Racer och Bleach, dom tog jag bara för att testa grafiken(ridge racer) och att jag är ett Bleach fan. Annars är där inga bra spel. Dom får ta och släppa några bra RPG spel snart. Tills dess så kör jag vidare på min DS och NintenDogs(just nu iallfall )

Comment

Original inlägg av Gelantious
        Som ktd sa så är spel som spel. Kvittar till vilket system du ska ha så är dom ändå dyrare att köpa i sverige och majoriteten av dom lanseras månader efter usa/kanada. Ser igentligen ingen anledning till att köpa spel här i sverige såvida det inte är ett gammalt spel och man har jättetråkigt just då så man inte kan vänta.

Sen att där just nu inte finns några intressanta spel till PSP är en annan sak
        Har själv Ridge Racer och Bleach, dom tog jag bara för att testa grafiken(ridge racer) och att jag är ett Bleach fan. Annars är där inga bra spel. Dom får ta och släppa några bra RPG spel snart. Tills dess så kör jag vidare på min DS och NintenDogs(just nu iallfall )

Hear Hear!!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X