Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Det går att ansluta hårddiskbaserade mp3spelare som har host funktion på usb, som tex iRiver H320/H340 för att flytta över filer. Det fungerar tyvärr bara för att flytta över saker till minneskortet på psp och inte spela tex filmer direkt från mp3spelaren.
/Z - Veritas, Aequitas
Xbox V1.6 Crystal
SmartXX V.2
M8+16 Bios
120GB HD
Samsung DVD
Psyfus: jag funderar själv på att införskaffa en sådan mp3 och pansionera min ipod mini. Hur är den "mp3-mässigt" jämfört med en ipod?? Ett stort plus vet jag redan, den har grymt många funktioner!
Vi lär ha den i vårt sortiment inom ett par veckor
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Pris och kan man köpa bara hdd'n?
Har ett batteri och är inte intresserad av datakabeln + mjukvaran...
*EDIT*
hmm... undar vart min förra post tog vägen?..
Jag visste inte att du sålde sånt Hansi. Det är ju rätt tomt på er webbsida med PSP produkter. Allt du säljer är ju PSP Value Pack & Wipeout...
Jag har ju batteriet som är lika tjockt och måste bara säga att PSPn blir bra mycket skönare att hålla. Jag kommer köpa hddn inte bara för dom 4 giggen utan att få likadant på andra sidan...
Comment