Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Varning! 2.01...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Varning! 2.01...

FW 2.01 finns ute nu. Den enda skillnaden mot 2.0 verkar vara att dom förhindrat 2.0 -> 1.5 downgradern. Så vill du kunna nergradera ska du inte updatera via wifi!

Finns det inte nåt program som lurar network update att man har den senaste?

Comment

De har även ändrat att man inte kan köra något som helst program som tex. pong på firmware 2.0

Comment

Original inlägg av anderzxb
        Finns det inte nåt program som lurar network update att man har den senaste?
        Kolla in PSPset eller SonyXteaM version changer :Ladda den här
        Attached Files

Comment

Firmware 2.5 finnes nu och jag har mekat in den, grattis till mig...
          Kung kola.

Comment

ajfan det var inte bra

Comment

nu går det att köra homebrew på alla versioner =)
              men 1.00 o 1.50 är fortfarande bäst enligt mig

Comment

Original inlägg av Sp4X
                nu går det att köra homebrew på alla versioner =)
                men 1.00 o 1.50 är fortfarande bäst enligt mig
                ??? går väl inte på 2.50

Comment

Jo, alla versioner menas med alla idag släppta (1.5x tror jag inte). 1.0, 1.5, 2.0, 2.01, 2.50 & 2.60...

Comment

Med hjälp av Eloadern och GTA:LS så går det.... Dock inte 100%. Ingen iso-load, och ingen Wifi acces har jag för mig. Kan också vara nåt mer.....
                    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
                    Maxtor D-Max 200gig
                    v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

oki ... men vad finns det för annat kul när inte iso loader funkar?
                      Rätt ny på PSP som ni märker hehe Köpte en till sonen igår och naturligtvis va det v2.50

Comment

http://www.pspupdates.qj.net/ osså går man in på files, och så letar man efter nåt roligt... Som ovan nämt, så måste du ju ha spelet "Grand Theft Auto: LibertyCity Stories", och eloadern, som finns på denna sida.....
                        "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
                        Maxtor D-Max 200gig
                        v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Original inlägg av ktd
                          FW 2.01 finns ute nu. Den enda skillnaden mot 2.0 verkar vara att dom förhindrat 2.0 -> 1.5 downgradern. Så vill du kunna nergradera ska du inte updatera via wifi!

Jag fick en 2.01 PSP men nu är den en 1.50

Kika här hur jag lyckades ---> http://forum.psxcare.com/support/sho...8&postcount=25
                          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Man kan nergradera ända upp till 2.60 nu.

Comment

Original inlägg av ktd
                              Man kan nergradera ända upp till 2.60 nu.
                              Precis som jag skrev ovan
                              / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X