FW 2.01 finns ute nu. Den enda skillnaden mot 2.0 verkar vara att dom förhindrat 2.0 -> 1.5 downgradern. Så vill du kunna nergradera ska du inte updatera via wifi!
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Varning! 2.01...
Collapse
X
-
Kolla in PSPset eller SonyXteaM version changer :Ladda den härOriginal inlägg av anderzxbFinns det inte nåt program som lurar network update att man har den senaste?Attached Files
- Citat
- Flag
Comment
-
Med hjälp av Eloadern och GTA:LS så går det.... Dock inte 100%. Ingen iso-load, och ingen Wifi acces har jag för mig. Kan också vara nåt mer....."pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
- Citat
- Flag
Comment
-
http://www.pspupdates.qj.net/ osså går man in på files, och så letar man efter nåt roligt...
Som ovan nämt, så måste du ju ha spelet "Grand Theft Auto: LibertyCity Stories", och eloadern, som finns på denna sida.....
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av ktdFW 2.01 finns ute nu. Den enda skillnaden mot 2.0 verkar vara att dom förhindrat 2.0 -> 1.5 downgradern. Så vill du kunna nergradera ska du inte updatera via wifi!
Jag fick en 2.01 PSP men nu är den en 1.50
Kika här hur jag lyckades ---> http://forum.psxcare.com/support/sho...8&postcount=25/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Precis som jag skrev ovanOriginal inlägg av ktdMan kan nergradera ända upp till 2.60 nu.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment

Comment