Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Finns det nåt lir som duger till PSP?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av blau
    Vad menar du med att det finns en patch ute?
    Asså ute på nätet, den patchen gör att alla dialogerna (eller 80% av spelet), översätts till engelska.

Comment

Original inlägg av Lizzie
      Asså ute på nätet, den patchen gör att alla dialogerna (eller 80% av spelet), översätts till engelska.
      Ok...det var det jag trodde , och jag som väntat på ett RPG, för det är väl ett bra lir? Vart finns patchen?

Av dom spel jag har och har spelat så är lumines det enda som jag tycker är värt pengarna hitills....

Comment

Ah tales of eternia är faktiskt ett väldigt bra spel, skön japansk rpg... , du kan ladda upp patchen här i från http://www.megaupload.com/?d=WVJI7PSW eller från nån torrentsida..

Comment

Thx Lizzie

Comment

Original inlägg av ktd
            Everybodys Golf & Frantix är underbara spel som gör sig riktikt bra på PSP!

frantix tyckte jag personligen var ett riktigt tråkigt barn spel.. inte alls roligt i mina ögon kanske ska jag ge det en extra chans?

Comment

Hur mycket spelade du? 3 banor på tutorial eller? När ma okmmer en bit in i det blir det ju klurigare och då är det kul. I början är detju bara promernera typ...

Men så är det ju när man laddar ner spel. Man ger dom inte den chans man kanske borde... Så många Ps2 & xboxspel jag ratat som andra som köpte det tycker är bra...

Comment

Frantix har jag faktist orginal fick de av min bror :P

Comment

Där ser man men hur långt har du kommit? Sen är ju smaken som... Alla spel passar ju inte alla. Och tur är väl det! Då hade det bara funnits skitspel som Halo och CS...

Comment

jag har precis spelat förbi tutorialen sen slutade jag.. kanske ska testa det idag igen halo e skit det kan jag hålla med om.. men cs kan vara lite underhållande ibland.. och nej jag är ingen fjortis som lever för CS utan jag spelar typ 1-2 ggr imånaden

Comment

Ja, ge det en chans till... Men inget garanterar ju att du tycker det är bra. Vi har ju alla som sagt olika smak... Men jag tycker Frantix är riktigt kul. Perfekt när man sitter på flyget och vill döda nån timme. Sen brukar jag lira lite på hotellet och så...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X