Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
det är inte nån som vet vart man kan få tag på den rippade versionen av ridge racer?
sitter här med mac så jag kan inte göra det själv
När du ändå laddar ner, se till och ladda ner usa_dynarox versionen, eftersom då får du också köra MAX-tourerna (i förutsättning att du klarat alla 39 tourerna såklart), MAX-tourerna finns nämligen inte med i den japanska versionen. Btw jag klarade en av max-tourerna (det finns totlat 7) idag... och jag tyckte att den var skitsvår.. Någon som klarat Ridge Racer 100 %?
Tycker du, ok. Jag tycker spelet är hur bra som helst, svinkul att bredsladda sig förbi 1-2 motståndare och inte tappa massa hastighet.. dessutom har Ridge Racer rätt skön sountrack
testade Fired up browsern men efter jag hade gått in på extras sen på downloads så blec det bara svart och psp stängdes av :S
För att fired up bowsern ska funka måste du använda umd loader o.8c. Alltså det kommer inte fungera med fastloader 0.7. DU kommer att kuna starta spelet men ej surfa.
jag har provat me wipeout pure .. men asså när jag startar det spelet så finns det ingen download i listan på main menu .. ?!
Det är inte heller rippat iaf inte vadjag vet ;S :P
jag har provat me wipeout pure .. men asså när jag startar det spelet så finns det ingen download i listan på main menu .. ?!
Det är inte heller rippat iaf inte vadjag vet ;S :P
Download saken borde finnas där. Annars kanske det finns under "extra" om det nu finns någon sådan meny.
Comment