Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kvalité på backupade spel

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Fruktsoda
    Om du verkligen vill surfa kan du joina ktd's 2.0 sekt
    Alla som vill joina sekten är varmt välkommna till Knutby den 24 nästa månad för en invignings cermoni. Glöm inte ta med din TJOCKA plånbok bara...

Comment

Original inlägg av ktd
      Alla som vill joina sekten är varmt välkommna till Knutby den 24 nästa månad för en invignings cermoni. Glöm inte ta med din TJOCKA plånbok bara...
      HAHA

Comment

testade Fired up browsern men efter jag hade gått in på extras sen på downloads så blec det bara svart och psp stängdes av :S

Comment

det är inte nån som vet vart man kan få tag på den rippade versionen av ridge racer?
          sitter här med mac så jag kan inte göra det själv

Comment

Original inlägg av Fuckface
            det är inte nån som vet vart man kan få tag på den rippade versionen av ridge racer?
            Så du frågar alltså var du kan hitta nedladdade spel?

Vi får inte ge några linkar men google finns ju alltid och *host*Bittorrent*host*

Och varför skulle det spela någon roll att du har mac??

Comment

går det göra spelen mindre i själva pspn?
              hittade en på 180 meg iallfall
              musiken i ridge racer är fan det värsta jag har hört

Comment

Original inlägg av Fuckface
                När du ändå laddar ner, se till och ladda ner usa_dynarox versionen, eftersom då får du också köra MAX-tourerna (i förutsättning att du klarat alla 39 tourerna såklart), MAX-tourerna finns nämligen inte med i den japanska versionen. Btw jag klarade en av max-tourerna (det finns totlat 7) idag... och jag tyckte att den var skitsvår.. Någon som klarat Ridge Racer 100 %?

Comment

hehehe ridge racer är jävligt konstigt på vissa ställen...
                  konstiga kurvor osv...

Comment

Tycker du, ok. Jag tycker spelet är hur bra som helst, svinkul att bredsladda sig förbi 1-2 motståndare och inte tappa massa hastighet.. dessutom har Ridge Racer rätt skön sountrack

Comment

Original inlägg av b1mb0
                      testade Fired up browsern men efter jag hade gått in på extras sen på downloads så blec det bara svart och psp stängdes av :S

För att fired up bowsern ska funka måste du använda umd loader o.8c. Alltså det kommer inte fungera med fastloader 0.7. DU kommer att kuna starta spelet men ej surfa.

Comment

seriöst har du inte märkt hur bilen "följer" banan hela tiden.
                        och visst 90 graders kurvor är ju helt fuckade

kanske har en kass version...

Comment

Ja det är bara att sladda i kurvorna så "sugs" bilen med kurvan som på räls sutan att du behöver göra någonting.

Comment

och när man sugs så blir många 90 till 90 graderskurvor fuckade

Comment

jag har provat me wipeout pure .. men asså när jag startar det spelet så finns det ingen download i listan på main menu .. ?!
                              Det är inte heller rippat iaf inte vadjag vet ;S :P

Comment

Original inlägg av b1mb0
                                jag har provat me wipeout pure .. men asså när jag startar det spelet så finns det ingen download i listan på main menu .. ?!
                                Det är inte heller rippat iaf inte vadjag vet ;S :P
                                Download saken borde finnas där. Annars kanske det finns under "extra" om det nu finns någon sådan meny.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X