Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Guide: Konvertera videos till din psp

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Jetti Visa Inlägg
    Tack för svaret =) har nu det medföljande minneskortet på 32mb men tänkte köpa ett nytt idag har kollat lite på denna Sandisk Memory Stick Pro Duo GAMING vet du om det är något att ha?

Det är nog pga konverteringen eller minneskortet det släpar för umd filmer funkar prima när jag kör en äkta umd film =)

Är det Sandisk Ultra eller Sony highspeed kortet som aldrig strular? blev lite förvirrad

Är det sandisk Memory stick pro duo Ultra och inte sandisk ultra som också finns?
    Sandisk Ultra korten och sony highspeed funkar i ur o skur.
    Gaming korten är inte snabbare än orginalkorten, de är förgglada bara.

Såhär ser Sandisk korten ut: http://www.telefon.de/images/big/san...ultra2_4gb.jpg

Här har du en bild på Extreme 3 korten med som är lite snabbare med: http://images.thgweb.de/2006/11/10/s...tcik-small.jpg

Och här har du Highspeed Sony: http://m-com.pl/allegro/sony_memorystick_produo_1gb.jpg

Piratförpackningar är punktsvetsade såhär:
    http://i3.tinypic.com/vxktms.jpg De är smälta med 6-8 punkter o funkar kiss. Men de är snorbilliga och funkar apa.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Pendragon, du verkar kunna dina saker men iaf har införskaffat ett Ultrakort =) men nu till frågan vilken upplösning kan man köra på pspn som har bäst kvalite?

Comment

Jag vet inte ens om jag har rätt program :S
        Är detta rätt eller?

Comment

ja de där e rätt.
          jag vet det ser ut som en banner i början men tryck på convert är uppe så börjar de klarna ska du se.

Btw orginal guiden av den här funkade je för mig med att lägga .mp4 filerna i dom dära skumma katalogerna.

Jävlades i typ 2 timmar med olika konvertings program osv sen provade jag helt enkelt att lägga mp4an i \\videos mappen.

Funkade direkt.

Comment

Original inlägg av nikenbole Visa Inlägg
            ja de där e rätt.
            jag vet det ser ut som en banner i början men tryck på convert är uppe så börjar de klarna ska du se.
            Han gjorde den där posten i juli 2007 så jag tror att han antingen har fattat eller gett upp xD
            iPhone 3G:
            Svart 16GB
            Telia Max 25
            PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
            SanDisc MS Pro Duo Ultra II
            4GB
            Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

hahahah :-P
              kan ju vara en bra ide att kolla datum på de klistrade ser jag

Comment

Jag har 5.00 M33-4 och skall testa Clone Dvd Mobile. Men under PSP alternativet finns det flera alternativ, (AVC/H264, MPEG4, 480x272, 480x480 och Patched). Vad skall jag använda?
                Last edited by younso; 2008-12-13, 12:42.

Comment

Original inlägg av younso Visa Inlägg
                  Jag har 5.00 M33-4 och skall testa Clone Dvd Mobile. Men under PSP alternativet finns det flera alternativ, (AVC/H264, MPEG4, 480x272, 480x480 och Patched). Vad skall jag använda?
                  Jag gillar h264 då det är open source men båda funkar, angående upplösningen så är 480x272 bättre då 480x480 är en fyrkant och skärmen är wide.
                  iPhone 3G:
                  Svart 16GB
                  Telia Max 25
                  PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
                  SanDisc MS Pro Duo Ultra II
                  4GB
                  Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X