Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

psp 2.0 -> 1.50 varför gör man det?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• psp 2.0 -> 1.50 varför gör man det?

Säkert många som kommer skratta nu när jag ställer denna dumma fråga.....men varför nedgraderar man programmvaran till 1.50? Kan man spela brända spel med denna nedgradering eller? Jag köpte min psp igår typ så jag är ju helt klart en noob på området! Jag vill ju så klart åxå kunna bränna umd å få psp att läsa dom...är det möjligt? Och slutligen vill jag gärna ha tips på vart å hur man gör för att nedgradera sin psp från 2.0 till 1.50.... . jag tackar å bockar för alla bra svar jag hoppas attjag får

OM du nedgraderar till 1.5 kan du starta osignerad kod från minneskortet tex:
    emulatorer , spel och filmer

Comment

Original inlägg av Fuckface
      OM du nedgraderar till 1.5 kan du starta osignerad kod från minneskortet tex:
      emulatorer , spel och filmer
      filmer? hehe

Comment

ja umd rippar...tex sin city på umd

Comment

Original inlägg av Fuckface
          ja umd rippar...tex sin city på umd
          Film kan man nog kolla på vilken firmware som helst, har jag för mig.

Comment

Original inlägg av Lizzie
            Film kan man nog kolla på vilken firmware som helst, har jag för mig.
            Han syftar nog på umd-rippar (iso filer) vilka du måste ha 1.5 för att köra. Jag har aldrig sett några sådanna på nätet då de är totalt onödiga eftersom man lik agärna kan koda om filmerna själv.

Comment

kan man inte lira gta om man använder stx version changer för då tror vell den att den typ är 2.0 elr ?! :S

Comment

Original inlägg av b1mb0
                kan man inte lira gta om man använder stx version changer för då tror vell den att den typ är 2.0 elr ?! :S
                Nej, det kan man inte. GTA:LCS KRÄVER att du har 2.0 då stödet för filmformatet som används i GTA:LCS enbart finns med i 2.0. SXT Version Changer lurar bara systemet att tro att det kör 2.0. Programmet lägger inte till några funktioner.

Comment

Original inlägg av Nisslass
                  Nej, det kan man inte. GTA:LCS KRÄVER att du har 2.0 då stödet för filmformatet som används i GTA:LCS enbart finns med i 2.0. SXT Version Changer lurar bara systemet att tro att det kör 2.0. Programmet lägger inte till några funktioner.
                  Fel! videorna kan man spela upp i 1.5 det råder fortfarande tvivel om ifall det är prx filerna eller eboot.bin filen som är krypterade. The search continues.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X