Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

GTA: LCS, utan att ha ett PSP?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• GTA: LCS, utan att ha ett PSP?

Hej
    Finns det någon emulator eller något liknande som funkar på GTA: LCS? Jag skulle helst vilja spela det på datorn av två andledningar. Den första är att jag inte har en PSP, och den andra är att jag vill kunna ta bra bilder på det.

Är det någon som vet om det finns en PSP emulator till PC som funkar på GTA: LCS?

Tobias Nilsson

Installera GTA 3 på burken och du lär få nästan exakt samma spel. Annars nej, det finns ingen emulator som du kan spela iso'er på.

Comment

Original inlägg av Fruktsoda
      Installera GTA 3 på burken och du lär få nästan exakt samma spel. Annars nej, det finns ingen emulator som du kan spela iso'er på.
      Om man tar ut allt ut iso:n, kan man göra det till något annat format som någon emulator kan läsa?

Comment

Jag skrev "Annars nej, det finns ingen emulator som du kan spela iso'er på."

Du frågade då:
        Original inlägg av tobiasnilsson
        Om man tar ut allt ut iso:n, kan man göra det till något annat format som någon emulator kan läsa?
        Då svarar jag igen: "Annars nej, det finns ingen emulator som du kan spela iso'er på."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X