Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kommer det något chip till PSP?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kommer det något chip till PSP?

Hej!
    Jag har av och till beställt chippade prylar hos psxcare. Nu sitter jag i funderingarna på en psp.
    Detta med att downgrada verkar vanskligt!
    Då undrar jag om det kommer något chip till maskinen? På vissa sidor har jag sett antydningar till det. De chippen ska visst kunna göra att man kan köra UMD från alla regioner och att man kan köra osignerad kod, (dvs emulatorer, homebrew etc.). Fantastiska möjligheter.

Kommer då psxcare att erbjuda chipning av psp? Med garanti? Om så vore fallet så skulle jag lätt köpa en sån!

Ja, den dagen det kommer något och om det är i ett utförande som inte är olagligt för oss att sälja. Dvs, det får inte bara vara avsett för att kringgå kopieringsskydd.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Linux chipp till psp... Hmm, skulle vara ganska coolt
      "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
      Maxtor D-Max 200gig
      v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

det går rykten om ett PSP chip under tillverkning, *letar länk*...
        tatan, hittar inte den riktiga länken men...
        http://www.psphacks.net/forums/viewtopic.php?t=9265

hittade en annan, bättre =)
        http://www.prylguiden.se/art1346.aspx
        Last edited by Sp4X; 2005-11-08, 00:38. Anledning: bättre länk

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X