Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Homebrew på 2.50!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Homebrew på 2.50!

Nu har först homebrew på 2.50 kommit!
    Först ut är Tetris. http://www.fanjita.org

Har dom lyckats tränga sig in i kernel mode på 2.50'n?
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Original inlägg av Blixten100
      Har dom lyckats tränga sig in i kernel mode på 2.50'n?
      Ingen kernel nu och ingen kernel på ett bra tag då gta exploiten (som tetris spelet använder sig av) kör i "pure" user mode...

Comment

hmm, trist trist...
        "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

Maxtor D-Max 200gig
        v. 1.6 crystal

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Nu har dom kommit långt med homebrew loader. Typ samma som till 2.0 så snart kan nog dom flesta homebrews startas på 2.50 & 2.60.
          Ingen ISO loader dock men det är ju olagligt att spela nerladdade spel endå!

Comment

Men det är ju ISO som är intressant...

Maxtor D-Max 200gig
            v. 1.6 crystal

Comment

gamal info men det släpptes även en eboot loader för 2.60 strax efteråt.
              "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Comment

jo, det har jag märkt...

Maxtor D-Max 200gig
                v. 1.6 crystal

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X