Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

SanDisk Pro Duo Game

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• SanDisk Pro Duo Game

Haloj!

Var och införskaffade ett stycke SanDisk Pro Duo Game kort idag (2GB).
    Killen på ********* svamlade om att dessa var snabbast, men när jag kom hem blev jag fundersam.

Sonys High Speed kort är bättre?! Eller? Dom kostar nästintill lika mkt och jag har inte brutit paketet än, dock så känns det jävligt bittert att ställa sig där i kö för att byta.

Kan jag behålla kortet eller skall jag slava dit min själ och byta?!
    Lite fördelar/nackdelar tack!

Cheers!

Har för mig att Sandisk "MS Pro Duo Ultra II" ska vara lite snabbare. Tror dock inte att det är nån märkbar skillnad. Kanske relevant om du ska köra ISO's och vill ha nån sekunds snabbare laddtider....
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

okej, man kommer inte attt få problem med framtida lagg, tanke på firmwares och iso-filer eller? ett par seknder extra laddtider är ju egentligen skitsamma...

Comment

sandisks "vanliga" kort slår sonys highspeed med hästlängder.
        http://hardware.gamespot.com/Story-ST-20872-2229-x-x-x

Har själv samma kort som du köpt och det fungerar alldeles utmärkt, kör spelen bra mycket snababre än UMDs.

vill dock varna för sony highspeed kort som säljs på diverse auktions siter. det är oftast (dåliga) piratkopior.
        Last edited by Lynx; 2006-02-25, 07:24.
        "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Comment

Men om man vill vara värst och ha ett super-über-mega MS, då tror jag att ULTRA II kan vara något....
          "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

Maxtor D-Max 200gig
          v. 1.6 crystal

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Original inlägg av Lynx
            vill dock varna för sony highspeed kort som säljs på diverse auktions siter. det är oftast (dåliga) piratkopior.
            Det samma gäller SanDisk... http://pspupdates.qj.net/2006/02/499...gb-better.html

Comment

Därför handlar man inte MS's på andra ställen än, ja, det får jag ju inte säga... Men JAG skulle aldrig köpa ett MS på en auktions/köp-o-sälj site....

Maxtor D-Max 200gig
              v. 1.6 crystal

Comment

Funkar utmärkt med ScanDisks MS's, wiie va kul d e oo speela hahaa

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X