Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSP klarheter

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• PSP klarheter

Har några frågor som jag skulle vilja få svar på. Jag fick min PSP igår och har försökt lära mig så mycket som möjligt om den, och har skummat igenom många trådar här på forumet.
    Jag behöver bara svar på några enkla frågor:

Om jag har förstått det rätt så måste man nedgradera sin PSP till v. 1.50 för att kunna spela "lagliga" spel, men då kan man inte surfa eftersom man inte har kvar browsern? stämmer det?

Och går det att kolla på nedladdade filmer och lyssna på nedladdad musik, oavsett version?

tacksam för svar!

En till fråga

Om man har v. 2.60 och använder GTA filen för att köra homebrew, innebär det att man kan ladda ner spel då också? funkar det som när man nedgraderar?

Comment

Har några frågor som jag skulle vilja få svar på. Jag fick min PSP igår och har försökt lära mig så mycket som möjligt om den, och har skummat igenom många trådar här på forumet.
      Jag behöver bara svar på några enkla frågor:

Om jag har förstått det rätt så måste man nedgradera sin PSP till v. 1.50 för att kunna spela "lagliga" spel, men då kan man inte surfa eftersom man inte har kvar browsern? stämmer det?
      **Du kan fortfarande surfa på 1.5, finns ett antal lösningar att välja på**
      Och går det att kolla på nedladdade filmer och lyssna på nedladdad musik, oavsett version?
      **Japp**

tacksam för svar!
      "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
      Maxtor D-Max 200gig
      v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Original inlägg av lifeinslowmotio
        Om man har v. 2.60 och använder GTA filen för att köra homebrew, innebär det att man kan ladda ner spel då också? funkar det som när man nedgraderar?
        Du kan inte spela nerladdade spel med eloadern. Du kan inte heller ladda nån downgrade med eloadern.
        "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
        Maxtor D-Max 200gig
        v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Bra, då vet jag. Tack blixten, shysst!
          MVH

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X