Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Finns det downgrader till version 2.5??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av plop
    okej men saken för min del är att jag värken kan få tag på spelet man behöver eller donwdater mapen man behöver :S

Jag levererede personligen all utrustning som behövs till Hansi efter jag nedgraderade min PSP själv från 2.01 till 1.50 så hör av dig till honom och hälsa från mig ( Kent ) så hjälper han dig säkert

Glöm inte att ta med strömmsladden till din PSP till Hallandsgatan om du åker över
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Eller så kom du hit med ett gta åt mig, och jag laddade hem nergraderingspaketet och lade på ditt minneskort utan att nergradera eftersom varken du eller jag hade någon psp nätdel med :-)
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X