Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

kan inte få min psp att spela filmer från minneskortet,hur gör man?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• kan inte få min psp att spela filmer från minneskortet,hur gör man?

Jag hittade det här på någon sida (Så här lägger man in filmer på minneskortet så att de kan spelas upp i PSP:n:
    I PSP-mappen skapar du en mapp som heter MP_ROOT. Där gör du ytterligare en mapp som heter 100MNV01 och där lägger du dina MP4-filer.

MP4-filerna måste heta något i stil med M4V00001.MP4 för att de ska synas i menyn) har gjort exakt så här men psp hittar inte filmen.. Kan någon förklara varför? eller vet ni något annat sätt att göra det på? psp säger att det inte finns några video filer på kortet men man ser att det ligger en film där..

måste man ha ett chip för att det ska funka? eller funkar det bara med
    en speciell version?

du måste konvertera, kolla här

Comment

psp video 9

länken som var med till psp video 9 fungerar inte för mig, kan jag få tag i det
      programet på någon annan sida?

Comment

Testat å googla ?

http://www.freewr.com/freeware.php?d...deo-9&lid=1051

Comment

Jag hade problem ganska länge med att få igång video på min PSP. Följde alla guider till punkt och pricka men lyckades aldrig. Sen provade jag att göra backup av alla mina grejer från minneskortet på datorn, formaterade minneskortet och provade igen. Då funkade det utan problem.

Så om ni inte har gjort det innan, formatera minneskortet!

Comment

jag behövde inte formatera, tog ett minneskort direkt från min sony ericsson, å de funka kalas

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X