Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kernel åtkomst på 2.50/2.60!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kernel åtkomst på 2.50/2.60!

Nu är det förhoppningsvis bara en tidsfråga tills vi får se iso-loaders mm till 2.50/2.60.

http://pspupdates.qj.net/Breaking-Ne...g/49/aid/57216
    Last edited by Lynx; 2006-06-28, 23:16.
    "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Annars kan man ju alltid downgrada sina 2.50 eller 2.60 till 1.50 och därefter köra lite gott o blandat eller emulera 2.60
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

nergraderaren fanns inte när jag skrev detta.
      Last edited by Lynx; 2006-07-13, 16:27.
      "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Comment

Original inlägg av Lynx
        nergraderaren fanns inte när jag skrev detta.
        Jag skäller inte på dig *ler sött*
        Jag håller folk uppdaterade
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X