Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nergraderare för 2.50/2.60 > 1.5 Finns nu!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Masterace
    FEL .. Står såhär om du LÄSER lite först ..

"It has proven to work with factory installed 2.50/2.60 firmwares. This warning removed from the readme."
    rätt. Du kan alltid nergradera 2.5/6 sålänge det inte är ta082 modellen.

Plop:
    Filerna är olagliga så jag kan inte posta någon länk. Ett tips är dock att fråga på IRC. Människorna som hänger hos fanjita's chat kanal brukar vara väldigt hjälpsamma. http://www.fanjita.org/ (det finns inget olagligt på denna sida.)
    Last edited by Lynx; 2006-07-08, 21:45.
    "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Comment

okej men jag använder inte irc nåt så kan bli svårt att komma över dem filerna

Comment

Kolla in psp-hacks.com o download. det kan hjälpa... =)

Comment

det finns inte nån downgrader ute än som man inte behöver GTA:lc till va?

Comment

inte till 2.5/6.

om du ska köpa så tänk på det jag skrev om patchade ugåvor.
            "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Comment

ah näh jag har redan ett psp men den är version 2.50 så...och dels har ja inget GTA xD och jag är lite smått rädd att ja ska bricka de ... justja när jag öppnar luckan så ser man inte det där nummret där utan det är typ långt in under UMD släden det står typ IC6001 så jag borde kunna nergradera den va?
              Last edited by Linkus; 2006-07-10, 13:06.

Comment

Ja, då kan du nergradera... Hämta hem en EASY filpaket på nätet så funkar det kalas... Allt finns med i o den hjälper dig i vad du ska göra. Det är en exe-fil du ska plocka hem. Hur enkelt som helst, den lägger in alla filer o så.

Comment

var finns detta?

Comment

tror det finns en variant utan flash filerna på www.pspupdates.com.

Comment

skulle rekommendera att vänta med och köra den där downgradern ... Är defenitivt säkrare och vänta till en ordentligt testad och buggfria version[/QUOTE]

E-Downloader + en gammal GTA fungerade perfa för mig iaf
                      Levererade en version av GTA-LS till PSXCare butiken på söder så när Hansi får tummen ur och inte slöåker på sin röda sporthoj så hinner de testa detta själva.

Så snart kan de erbjuda er som inte vågar göra detta eller inte kan få tag på rätt GTA spel själv den servicen.

Tänk på att Fel version av GTA Brickar "Tegelstenar" din PSP!!!

<Pikar-ironiskt>
                      Med lite tur kanske Hansi städar upp i forumet och skapar en PSP Kategori och flyttar hela denna sektion dit och med lite mer tur så får jag skapa en sektion med en "Steg för steg" på svenska hur göra guide med bilder och eventuellt video.

Så kanske det blir lite ordning och lättare att hitta i forumet. *ler sött*
                      </Pikar-ironiskt>

Och självklart så får du inte ha TA-082 versionen av PSP.

/ Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Måste man ha en GTA:lcs umd-skiva?
                        och hur vet man om det är "rätt" version.. asså på spelet. ?

Comment

ja. Om du redan har gta cs så kan du lätt se det. Updateringen som finns med på skivan ska vara 2.0 (eller 2.01 minns inte). den patchade har 2.60 updateringen på skivan.

omdu letar i butik så finns det en artikel på www.pspupdates.com där du kan se skillnader på fodral etc.

Comment

så om jag ska nedgradera min 2.5 så måste jag KÖPA ett gta spel .. ett som inte är patchat ?

Comment

eller låna av en kompis. ska du köpa så kan det vara en ide att köpa beg. de patchade spelen har inte funnits speciellt länge

Comment

Är det nån som vill låna ut sitt opatchade gta spel för en liten penning ?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X