Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nergraderare för 2.50/2.60 > 1.5 Finns nu!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Har för ett par dagar sedan köpt en PSP med FW 2.60 och läst åtskilliga inlägg om hur man får in lämplig firmware. Eftersom jag är helt grön på PSP känns det som en bra deal att låta psxcare ta hand om detta för bara 300 pix. En fråga bara, har det hänt att ni misslyckats ("brickat") med en 2.60 PSP? Vem står risken i detta fall?
    Last edited by lelle2005; 2007-02-12, 23:14.

Comment

Det finns ju väldigt bra downgraders så det ska nog inte vara några problem.
      T.o.m. så en gröning ska kunna göra det själv
      Last edited by Turbis; 2007-02-12, 23:32.
      Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Vi har inte brickat någon PSP, och vi gör flera stycken varje dag. Som mest har jag suttit och gjort 3st samtidigt, inga problem...

Den dagen någon blir brickad så försöker vi i första hand lösa det genom ett vanligt garantiutbyte. Men för att ta ett exempel. en PSP vi råkade döda (undiluted platinum strul) hade kunden köpt i japan, så då fick vi ersätta den själva vilket vi givetvis gjorde.

Skall du göra det själv direkt från 2.6 så behöver du en 1:a utgåva av gran theft auto liberty city stories.

Men uppdaterar du till 2.71 så kan du nergradera med sånt du hittar på nätet. Kan vara lite frustrerande ibland när HEN-D för 2.71 bara vägrar trigga igång trots 25 försök. Andra gånger fungerar det på 1-2 försök :-)

Jag föredrar helt klart att inte uppgradera från 2.5/2.6 till 2.71 eftersom GTA metoden fungerar varje gång utan en massa omstarter.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Turbis: Möjligt, men jag lämnar nog helst över detta till dem som vet hur biffen skall stekas.
          Last edited by lelle2005; 2007-02-13, 00:46.

Comment

Tack för ett bra svar, hansi!

Kommer in med min psp så fort jag har möjlighet!

Comment

HEN är ju bara så segt på TA-082 mobo'n. dom äldre mobona jag flashat om har HEN gått igång direkt på ^^

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X