Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

2.71 update

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• 2.71 update

Tja. fick ett mail från yourpsp.com idag, där dom skriver att man kan spela spel från minneskort om man uppdaterar till 2.71.. nån som testat ?

jag har 2.71, de spel man kan spela är demos, funkar dock hur fint som helst
    Playstation 3 60gb (PAL)
    XBOX +Duo-X2 +120GB
    GameCube (Indigo) +ViperGC +Big DVD Cover (Indigo)
    Game Boy Advanced (Black) +Flash2Advanced 256mb
    DS Lite (White) + CycloDS Evolution (2048mb)

Comment

okej, men de finns bara 1 demo ute ?

Comment

Nej det finns två, Det är ett soduko spel

Comment

okej, var finns de då :P yourpsp ?

Comment

googla på psp demos, då hittar du säkert

jag pallar inte leta åt dig :P

Comment

Jag skulle inte uppgradera över 2.06 med tanke på att det inte finns några downgrade hacks efter den firmwaren.

http://forum.psxcare.com/support/sho...8&postcount=25
              / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

okeej, tack , jag har ju redan 2.71 tycker att de funkar kalas

Comment

Original inlägg av Kajj
                  okeej, tack , jag har ju redan 2.71 tycker att de funkar kalas
                  Det jag skulle skriva var över 2.60 firmware, det går nämligen inte att downgrada till 1.50 så man kan köra emulatorer, homebrew o annat kul.
                  / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Original inlägg av Pendragon
                    Det jag skulle skriva var över 2.60 firmware, det går nämligen inte att downgrada till 1.50 så man kan köra emulatorer, homebrew o annat kul.

Appro på folk med 2.71 firmware, jag tror denna länk ***** censur rockar *****
                    Radera alla Stjärnor (*) i länken.

Stupid Cencorships *Löl*
                    Last edited by Pendragon; 2006-07-13, 12:37.
                    / Pendragon

Comment

Forumägaren har valt att cencurera vissa länkar. Hur poppis tror du det är att gå runt det?

Comment

Original inlägg av frejac
                        Forumägaren har valt att cencurera vissa länkar. Hur poppis tror du det är att gå runt det?
                        Det gör inget *ler sött*
                        Jag känner "Forumägaren" och tror att han har överseende med länken som hade viss relevans till ämnet "Att folk inte skaffar en 2.70+ PSP utan att de hellre vill bli av med dem för att köra 1.50"
                        / Pendragon

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                        Auto-Saved
                        Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                        x
                        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                        x
                        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                        Working...
                        X