Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

hjälp med DEVHOOK! Blir galen ! :|

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• hjälp med DEVHOOK! Blir galen ! :|

hej.. ! har installerat nyaste Devhook 0.44 utan probs.. problemet är.. hur FAN får jag programmet att hitta spelen?!! .. för det första.. VAR ska man lägga spelen? .. har provat i root o programmets mapp utan resultat.. har försökt läsa readmen .. fast där står inget..

Och hur måste man gå tillväga för att få det att funka? .. provade med .ISO först.. det funkade inte.. provade converta till .CSO .. Samma skit resultat.. den hittar bara "UMD DISC" när jag ska försöka Mounta nånting..

Hjälp uppskattas! .. innan jag blir och kastar den genom fönstret

Skapa en mapp i MS Root med namnet ISO och lägg spelen där ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Original inlägg av Begga
      Skapa en mapp i MS Root med namnet ISO och lägg spelen där ...
      Upptäckte det Det funkade.. Provade nämligen det innan och då hittade den inte dom.. :S .. Aja funkar ju nu så..

Hur gör man enklast ? För efter jag spelat t.ex ett spel.. och vill avsluta spelet.. då kommer jag ju till Firmware 2.71 o måste göra en hård reboot för att få 1.5 igen.. lite småjobbigt

Comment

Testa DevHook VSHEX 1.50 Return Mod,finns på psp-hacks ... Vet dock ej om den funkar med Devhook 0.44
        Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Original inlägg av Begga
          Testa DevHook VSHEX 1.50 Return Mod,finns på psp-hacks ... Vet dock ej om den funkar med Devhook 0.44

Ok.. Synd.. Fastloader är bra mkt bättre i det fallet.. synd att inte alla spel funkar där..
          Chippat ~20 xboxar än så länge.
          Chippat 1 Gamecube än så länge=)
          ->Xbox,v1.1,Xecuter2.3B Pro,80Gb Hdd<-
          ->Gamecube,Rev A/B,Qoob Pro<-

Comment

För att återgå till 1.5 kan du även: starta ett spel,tryck home,"highlighta" "yes". tryck därefter Left trigger + right trigger + upp och X.
            efter du tryck X så håller du fortfarande in de andra knapparna så återgår den till 1.5 igen.
            funkar iaf på chaos zero devhook installer(devhook 0.44) som innehåller allt du behöver ha för att lira. och automatiskt installation av alltihopa. firmwares och hela kittet. finns på psp-hacks.com.

Comment

Original inlägg av DuNegro
              För att återgå till 1.5 kan du även: starta ett spel,tryck home,"highlighta" "yes". tryck därefter Left trigger + right trigger + upp och X.
              efter du tryck X så håller du fortfarande in de andra knapparna så återgår den till 1.5 igen.
              funkar iaf på chaos zero devhook installer(devhook 0.44) som innehåller allt du behöver ha för att lira. och automatiskt installation av alltihopa. firmwares och hela kittet. finns på psp-hacks.com.
              exakt den jag har.. tjorvig kombo dock.. borde räckt med home + L eller något
              Chippat ~20 xboxar än så länge.
              Chippat 1 Gamecube än så länge=)
              ->Xbox,v1.1,Xecuter2.3B Pro,80Gb Hdd<-
              ->Gamecube,Rev A/B,Qoob Pro<-

Comment

lite trökig combo håller jag med om..men den funkar dock

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X