Original inlägg av Pendragon
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Villka fler tycker att Hansi skall få tummen ur och göra en egen PSP sektion :D
Collapse
X
-
Man skall inte kasta spjut i radhus!
Tja efter att jag "tagit mig tid och läsa lite olika av dina Gamla inlägg" så ser jag fort att du är en Modliberal personOriginal inlägg av pege63???
Du pratar friskt om Moddning, Nedladdade filmer "Last Samurai" och DVD spelare som är kodfria
*Sade inte du något om att det var olagligt att ladda ned film *skratt*
Ett exempel bland olika diskussioner <----- Länk
*Vänta lite, sade inte du att det var patentintrång att modifiera befintlig hårdvara ??? *skratt*
Ett till lysande exempel <------ Länk *Skrev du inte att man inte fick kopiera skrift heller ???
Varför "Kasta spjut i radhus då och verka vara motståndare?"
Man plockar inga pluspoäng genom att posta massa nonsens
Vi vet att du har moddade TV-spel, Vi vet att du har moddat tv-spel själv, vi vet att du har hjälpt folk med svar på deras frågor, vi vet att du tipsar folk om allehanda saker...
Det är precis det ett forum är till för.
Att sprida frågor och dela med sig av sina kunskaper.
Passar det inte så kan du följa ditt eget exempel som du skrev till en person som fått sin X-box moddad men returnerad med för få skruvar "Passar det inte så stick "Snyltare" " Ingen exakt citering men ändock
Ut i solen o lek lite med dig
Time for Lunch.
/P/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Jo men det är skillnad när man pratar som Privat person & sen som företagare eller hur? Du vet den svenska dubbelmoralen sitter i ryggmärgen...."Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag tror inte det är någon större skillnad att prata om saker som provatperson eller som företagare.Original inlägg av pege63Jo men det är skillnad när man pratar som Privat person & sen som företagare eller hur? Du vet den svenska dubbelmoralen sitter i ryggmärgen....
Huvudsaken att man står vid sitt ord och sina åsikter.
Sedan angående den Svenska Dubbelmoralen som du reffererat till så har jag ingen annan kommentar till det än att jag personligen är en så kallad "Blandras" med gener både från Sverige och Usa samt lite annat gott o blandat.
Sverige var inte under det kalla kriget helt neutrala om det var det du syftade på och tur var väll det.
Mången Nazi har fallit för svenska kulor och mången liv har räddats tack vare det.
Kriget hör till det förflutna och förhoppningsvis lär sig folk av sina misstag.
"Stormakt my ass, men håll med om att EU liknar det gamla tänket ( Egen valuta, Egna normer ) "
Förstår inte heller varför en till synes "Enkel" tråd spårar ut och grenar av sig till så många värdsliga frågor...
Kanske dags att byta umgängeskrets
Datorer är inte allt.
/P/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
- Citat
- Flag
Comment
-
BORING, Nytt rekord i "OFF TOPIC"??
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment
-
Pendragon det är en HIMMLA stor skillnad om du uttalar dig som företagare/politiker/"välj själv" än om du uttalar dig som privat person, det kan kosta ngr skjortor annars. Kan ta ett par ex du får göra mer som privat hemmapulare än som cert rörläggare/elektriker/byggare tex men nog om detta.
Som sagt folk får göra som dom vill bara det inte inkräktar på andras privata svär/egendom osv osv, bara man inte sitter & gnäller att det inte funkar si & så när man har laddat hem spel som inte funkar osv, osv. Man kan ju alltid klaga hos ANTIPIRATBYRÅN
Klart slut"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av pege63Pendragon det är en HIMMLA stor skillnad om du uttalar dig som företagare/politiker/"välj själv" än om du uttalar dig som privat person, det kan kosta ngr skjortor annars. Kan ta ett par ex du får göra mer som privat hemmapulare än som cert rörläggare/elektriker/byggare tex men nog om detta.
Som sagt folk får göra som dom vill bara det inte inkräktar på andras privata svär/egendom osv osv, bara man inte sitter & gnäller att det inte funkar si & så när man har laddat hem spel som inte funkar osv, osv. Man kan ju alltid klaga hos ANTIPIRATBYRÅN
Klart slut
Och vad skall Anti"privatbyrån" göra åt allt som gnälls då ? "Snälla svara inte på det!"
Som föregående talare skrev " Nytt rekord i Off Topic "/ Pendragon
- Citat
- Flag
Comment

Comment