Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ny 2.01 till spelbar 1.5!?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• ny 2.01 till spelbar 1.5!?

Hej jag har en psp 2.01 just nu och har läst mig till att om jag ska få den till 1.5 får jag först uppgradera till 2.5 och sen nedgradera, men om jag ska uppgradera först hur gör jag då?

jag har laddat ned "PSP Firmware 2.50 File (EBOOT) North America" och där står det

"This is the 2.50 firmware for PSP. To upgrade from a lower firmware version to this version, unzip the file and place the included EBOOT.PBP file on the memorystick at this location: MS:PSPGAMEUPDATEEBOOT.PBP"

men vart är "MS:PSPGAMEUPDATEEBOOT.PBP" egentligen? jag har ingen sån mapp och vart ska jag i annat fall skapa den? ms: kan väl inte en mapp heta eller vad menas egentligen!?
    Last edited by TSullivanM; 2006-07-24, 19:00.

MS:PSP\GAME\UPDATE

I roten på minneskortet ska du ha en mapp som heter PSP, i den en mapp som heter GAME och i den så skapar du en mapp som heter UPDATE och lägger eboot filen där.
    /Z - Veritas, Aequitas

Xbox V1.6 Crystal
    SmartXX V.2
    M8+16 Bios
    120GB HD
    Samsung DVD

Comment

tack för det, då är jag ett steg längre i rätt riktning

Comment

Original inlägg av TSullivanM
        tack för det, då är jag ett steg längre i rätt riktning

Kika på denna länk

Jag satt i samma sits som dig nyligen.

En 2.01 som jag uppdaterade till 2.60 och sedan med GTA:LCS exploiten nedgraderade jag den till 1.50

Klickbar länk till forumstråden <--------------
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X