Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med Devhook

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem med Devhook

Tja har provat att lägga in devhook 0.44 men när jag försöker starta det så står det bara "The data is corruped" Har även provat med unlimited 0.46 installer 1,1,1 får typ liknade problem.. Nån som vet vad som kan va fel.. ?

Brukar väl stå så om man inte kör firmware version 1.5....
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi
      Men det stog ju att man skulle updatera till 2,6 eller 2,71 Jag följde ju guiden

Comment

Original inlägg av Hansi
        Men det stog ju att man skulle updatera till 2,6 eller 2,71 Jag följde ju guiden

Comment

Hömm!! Vars har du läst den guiden?????
          Det är enbart 1.5 som gäller för devhook
          Har du uppgraderat över 2.6 så kan du tyvärr glömma att kunna nergradera ..
          Last edited by Begga; 2006-08-29, 14:29.
          Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X