Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ännu en tråd om downgrading

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ännu en tråd om downgrading

Jag har problem med att downgrada. Jag kör installationsprogrammet från darkalex, och gör precis som det står. Men när GTA: LCS ska starta och ladda eloader, så händer det ingenting.

Jag har allt jag behöver, en usb-kabel, 1 st GTA: LCS med rätt version (tror jag. enligt baksidan på förpackningen och alla tips jag sett, så är det rätt. dock är det v. 2.6 uppgradering på disken).

Faller jag med det faktum att mitt GTS: LCS är patchat? Finns det inte något annat sätt att ordna detta?

Är det 2.6 uppgradering på disken så har du fel version. Skaffa en äldre utgåva, eller kom in till oss.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ni finns bara i Sthlm va?

Har även en fråga angående psp:n i sig. När jag håller i den med bägge händerna, och så att säga vrider till lite- så stänger den av sig.

Antar att det är något problem med kretkskortet, och frågan är hur mkt det skulle kosta att laga? På en höft, om det är en lödning eller något.

Comment

Det är nog bara köpa nytt om det är nåt hårdvarufel ....
        Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Det är väl 2 års garanti på PSP, så reklamera den
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X