Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

FW2.71>1.5

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• FW2.71>1.5

Jag har gjort allting korrekt, allt gick bra. Jag har numer en PSP med FW 1.5.

Det enda problemet är att ingenting fungerar. Inga emulatorer, inga ISOS... Det enda som står är: "this game could not be started. (80020001)"

Vad är problemet? Måste jag använda någon slags loader för att använda t.ex snes9xTYL-0.2c?

edit:
    nvm, har fått igång allt.
    Last edited by frenger; 2006-10-18, 13:49.

Original inlägg av frenger
    Jag har gjort allting korrekt, allt gick bra. Jag har numer en PSP med FW 1.5.

Det enda problemet är att ingenting fungerar. Inga emulatorer, inga ISOS... Det enda som står är: "this game could not be started. (80020001)"

Vad är problemet? Måste jag använda någon slags loader för att använda t.ex snes9xTYL-0.2c?

edit:
    nvm, har fått igång allt.

Har du installerat senaste DevHook och provat ?
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Sedan så startar du nästintill alla ISO spel etc med UMD disk i, och då startas spelet när du går in på Game - UMD i den emulerade firmwaren, är så för mig iaf. (DevHook 0.46)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X