jag har ett sony pro duo 2gb nu...antar att den är 40/40? så tipet är att jag ska införskaffa mig ett sony duo pro high speed? eller?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Spela GTA LCS i Devhook
Collapse
X
-
Hur ser kortet ut ?Original inlägg av o.g Visa Inläggjag har ett sony pro duo 2gb nu...antar att den är 40/40? så tipet är att jag ska införskaffa mig ett sony duo pro high speed? eller?
Har du någon bild på den eller kan du länka till en bild från t.ex. Google
Men nej, du skall nog inte behöva byta kort, det kan somsagt bero på fler saker.
Använd sökfunktionen så hittar du säkert några trådar om ämnet
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Cencurerad länkOriginal inlägg av o.g Visa Inläggom du kollar på 2gb kort på *********.se så finner du hur den ser ut, den är typ mörkgrå..och det står magicgate nere i hörnet..
Intern PMa
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
- Citat
- Flag
Comment
-
Många an köper på block et.se och e bay är kopior nämligenOriginal inlägg av o.g Visa Inläggdu finner den i vilken elaffär som helst, ser likadan ut i alla stora kedjor i sverige.
Men om du inte kan länka till en bild så blir det inte lättare att hjälpa

Där har du ett jättebra exempel på ett piratkort
/ Pendragon
- Citat
- Flag
Comment
-
Nej är den köpt på Onoff är det inte PiratOriginal inlägg av o.g Visa Inlägghär har jag en bild...den är köpt på onoff så den borde inte vara pirat...eller?

Däremot är det inget supersnabbt kort likt det piratade jag postade en länk på innan
/ Pendragon
- Citat
- Flag
Comment
-
Å andra sidan viker sig inte kontaktblecken som dom gör på piratkorten...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Sandisks ultrakort är riktigt smuttaOriginal inlägg av o.g Visa Inläggokej, så det slutgiltiga tipset är att jag ska hooka upp ett superfast kort...typ samma fast high speed modellen?
misstänkte innan att det var pga minneskortet för spelet laggar bara när den laddar från kortet.
De har tom högre transferrrate än sony ulta korten
/ Pendragon
- Citat
- Flag
Comment

Comment