Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Typiskt....

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Typiskt....

Gjorde ett impulsköp, skulle hämta barnen på dagis och bara svänga in och köpa ett psp på siba i Haninge.
    Kom hem och öppnade, så var det ett TA-082 kort i den...
    Varför kollar man inte upp sånt.... Typ tokstressad....
    Bara lämna tillbax eller?

För dom funkar väl inte att nergradera än om jag fattat det hela rätt...

Xerxes

TA-082 är bara rännskita värt om man ska spela backups! Finns inte en chans att dom går att fixa, så du kan ju testa med öppet köp....
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Oki , Tack...

Testar att lämna tillbaka skiten...

Xerxes

Comment

Original inlägg av xerxes2004 Visa Inlägg
        Oki , Tack...

Testar att lämna tillbaka skiten...

Xerxes
        Lycka till.
        Men gör oss alla en tjänst.
        Fota produktklisterlappen på sidan av kartongen så kan vi dokumentera händelsen
        /P
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Sorry Pendragon.. Hann lämna tillbaka den innan jag läste din post..

Men det stog psp1004 och ett K som ensam bokstav den hade FW.2.71 tror jag

Hur som helst så stannade jag på Expert Stormarknad i Länna/Haninge för att pröva lyckan där..
          Fick ett Valuepack där (samma pris som Basepack 1990:- eftersom base var slut)
          Den heter PSP-1004K WS259 E om det kan hjälpa någon med FW 1.52.BTW så har dom en kvar...

Så en fråga nu?
          Nu när jag fått tag i en med FW 1.52 Vad behöver jag göra för att spela Iso spel på den?
          Jag ska väl inte spela "vanliga" spel , dom uppdaterara väl??

Hjälp Snälla...

Xerxes

Comment

Kom hit till blekingegatan 16 så tar jag ner den till firmware 1.5, installerar devhook samt visar och förklarar det du behöver veta. Det kostar dig 300:-
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

måste den ha FW1.50 funkar det inte med 1.52??

Inte för jag har något emot att komma till er, bara undra?

Xerxes

Comment

Original inlägg av xerxes2004 Visa Inlägg
                måste den ha FW1.50 funkar det inte med 1.52??

Inte för jag har något emot att komma till er, bara undra?

Xerxes
                Det finns inga "Bakdörrar" i mjukvaror över 1.50 som på ett smidigt sätt tillåter dig starta en emulator som sedan tillåter dig att tillfälligt ladda en högre firmware som återställs efter du stängt av enheten
                / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Oki , Tack för alla svar och hjälp så här långt.
                  Ska se om jag hinner till er under dagen imorgon annars så testar jag själv.

Ska till Thailand så jag fick lite bråttom lixom..

Tack Xerxes

Comment

Det funkar att köra homebrew på 2.71 med ta082

Comment

Original inlägg av kajba Visa Inlägg
                      Det funkar att köra homebrew på 2.71 med ta082
                      Säger du det du.
                      Upp till bevis säger jag *ler*
                      / Pendragon

Comment

Eftersom det finns downgrader från 2.71 och downgradern ÄR homebrew så behöver ingenting mer bevisas...
                        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
                          Eftersom det finns downgrader från 2.71 och downgradern ÄR homebrew så behöver ingenting mer bevisas...
                          Nu tänkte jag en lyckad nedgradering på en TA-082 som det skrevs om
                          / Pendragon

Comment

Du ska inte negradera på 2.71 med TA-082 då brickar du den (förstör den). Du måste installera en speciell firmware som han som har gjorde devhook eller något sånt. Kommer inte ihåg vad han heter. Det är det enda sättet. Du kan testa att söka på youtube om det med. Har sett massor med video om det.

Comment

Original inlägg av kajba Visa Inlägg
                              Du ska inte negradera på 2.71 med TA-082 då brickar du den (förstör den). Du måste installera en speciell firmware som han som har gjorde devhook eller något sånt. Kommer inte ihåg vad han heter. Det är det enda sättet. Du kan testa att söka på youtube om det med. Har sett massor med video om det.
                              Alltid något iaf
                              Stackars jag som trodde de löste pucken med att nedgradera en 2.71 maskin till 1.5 på ett Ta-082 moderkort
                              / Pendragon

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X