Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny användare av PSP, 2.60...hjälp

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ny användare av PSP, 2.60...hjälp

Hej,

jag är ny användare av PSP. Jag har version 2.60.

Jag har försökt sätta mig in i hur jag kan ladda ner spel och spela på min psp. Vad jag har förstått så måste jag nedgradera maskinen. Är den någon som kan vara snäll och beskriva exakt vad jag behöver göra och vilka program som är bra att ha. Jag har läst trådarna men det varnas hit och dit vilket gör att jag blir osäker om det verkligen är värt att nedgradera den. Som sagt, kan någon steg för steg beskriva hur jag ska göra?

1: Kom hit med den, blekingegatan 16 stockholm
    2: Vi kollar om den går att nergradera
    3: Vi nergraderar
    4: Vi visar hur det fungerar
    5: Du betalar 300:-
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hej,

tack för ditt svar. Jag skulle kommit direkt om jag hade bott i närheten, tyvärr jobbar jag och bor på Malta för tillfället.

Comment

Original inlägg av tobiasjo Visa Inlägg
        Hej,

tack för ditt svar. Jag skulle kommit direkt om jag hade bott i närheten, tyvärr jobbar jag och bor på Malta för tillfället.
        FedEx och Webbkamerakurs

Skämt å sido

Det man gör är att man nedgraderar till version 1.50 och "tillfälligt Laddar" en högre version som försvinner såfort man slår av strömmen.
        När man laddat en högre version startar men de applikationerna eller spelen "man själv kodat eller andra".

För att vara medlem i 1.50 klubben krävs bara att man håller sig till några enkla regler men den viktigaste är att inte uppgradera över 1.50 när man väl fått den

Sök i forumet så hittar du fler trådar startade av andra som säkerligen ger svar på just dina frågor med.
        PSP är ingen ny förteelse
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X