Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

custom firmware med dev hook!?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• custom firmware med dev hook!?

tja!

jag har pecis skaffat ett psp, och uppgraderade den till custom firmware 2.71-C och undrar hur jag fixar dev hook eller något så jag kan spela .iso filer!?
    jag har läst i readme filerna osv. men förstår inte riktigt hur jag ska göra!
    kan någon bara hjälpa mig med vad/var jag ska lägga in sakerna!?

MVH Cannabiz

Du kan göra så att du skapar en mapp i rooten på ditt psp memorystick som heter "ISO" sen så lägger du isofilerna där och startar spelen genom game/memory stick, borde finnas en ikon där spelet du lagt in syns. Wow lång mening det blev. höhö.

Comment

okej tack, men jag menade mer på hur jag fick dev hook att fungera
      jag fattar inte vart jag ska lägga dh mappen o kd o allt vad dom heter.
      och sen hur det fungerar, hur man startar spelen osv!

Comment

Original inlägg av cannabiz Visa Inlägg
        okej tack, men jag menade mer på hur jag fick dev hook att fungera
        jag fattar inte vart jag ska lägga dh mappen o kd o allt vad dom heter.
        och sen hur det fungerar, hur man startar spelen osv!
        0. Använd sökfunktionen här på Froumet " Ämnet är berört minst 100 ggr "
        1. Formatera minneskortet i din PSP
        2. Ladda ned en Devhook Easy Install
        3. Gör en mapp i rooten på minneskortet som heter ISO
        4. Lägg över filer i din ISO katalog "Iso el Cso"
        5.1. Lägg i en valfri UMD skiva i din PSP "Helst Spelskivor eller Demos"
        5.2. Starta upp din PSP, stega till minneskortet och välj Devhook.
        5.3. När devhook startat ändrar du bara ISO fil och startar "Rör inte inställningarna annars såvida du inte laddar en firmware som är lägre än 2.71
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Mja, custom 2.71 har vi ju inte diskuterat så mycket här tycker jag. Jag har inte tagit mig tid själv ens, så jag kör "old school" 1.5 + devhook fortfarande.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Pendragon, okej tack så hemskt mkt! ska testa det senare när jag har tid!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X