Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Error medelande när jag startar gta

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Error medelande när jag startar gta

Hej jag jar precis nedgraderat min psp hos psxcare sen jag har lagt in spelet i ISO mappen sen när jag har ändrat allt i devhook inställningarna :Börja med BOOT SELECT. Välj reboot XMB
    Därefter CPU CLOCK. Välj 22Mhz/111Mhz
    och har lagt på firmware 2.71 men sewn när gta laddar så står det Error reading gta UMD disc? varför?

Har du något spel i umd läsaren? Eller demo-skivan?
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Har samma problem jag får dom flesta spelen att inte starta. skaffat 3 iso filer och gta senaste man ser lite av introt sen bara säger den att den har svårt att läsa umd. Jag har demo skiva vol.1 ska man skaffa en bättre umd?
      mvh

Comment

Original inlägg av mrnobody Visa Inlägg
        Har samma problem jag får dom flesta spelen att inte starta. skaffat 3 iso filer och gta senaste man ser lite av introt sen bara säger den att den har svårt att läsa umd. Jag har demo skiva vol.1 ska man skaffa en bättre umd?
        mvh
        Demoskivan fungerar finfint.

Det jag är lite orolig för är alla dina andra inställningar.
        Lämna allt som det skall vara "Orginal" det enda du gör "En gång" är att ställa in så att 2.71 eller högre emuleras i Devhook sen det du får göra sen är att välja isofil.

Kanske är en korrupt fil, men RÖR INTE några andra inställningar i Devhook.
        Speciellt inte klockfrekvensen.
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Jag har den nya devhook 0.50 och har testat 0.46 med samma reslutat kan det vara att jag har en 4gb? men film och så fungerar perfekt även emulatorer och får igång gta till det första intråt börjar sen så säger den att den inte kan lässa umd samma med killzone liberation men då startar inte spelet ens utan säger i början att den inte kan läsa umd

jag har följt alla tutorials man kan hitta men även jag börjar klia mig på huvudet:-)
          mvh

Comment

Jag har den nya devhook 0.50 och har testat 0.46 med samma reslutat kan det vara att jag har en 4gb? men film och så fungerar perfekt även emulatorer och får igång gta till det första intråt börjar sen så säger den att den inte kan lässa umd samma med killzone liberation men då startar inte spelet ens utan säger i början att den inte kan läsa umd

jag har följt alla tutorials man kan hitta men även jag börjar klia mig på huvudet:-)
            mvh
            Prova på en annan PSP med 1.50 kanske ?
            kan det vara så att UMD skivan är smutsig, fingeravtryck är döden
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

hej jo jag har självklart 1.50 psp. Kan det vara så att jag har bara har otur med iso filerna?
              mvh

Comment

hej jo jag har självklart 1.50 psp. Kan det vara så att jag har bara har otur med iso filerna?
                mvh
                Kan vara så eller så har du ett Piratkort som inte fungerar som det skall.
                Eller så orkar helt enkelt inte kortet med att skyffla informationen snabbt.

Jag fick med ett defekt minneskort "Orginal" då jag köpte min GSM "Eric w800i" fick byta ut det mot ett Sandisk kort i butiken sen var det hopp o lek.
                / Pendragon

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X