Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Spela nerladdade spel på FW 3.03

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Spela nerladdade spel på FW 3.03

Är det möjligt att Spela nerladdade spel på PSP med FW 3.03 och i så fall vad behövs och hur gör man ?

Tacksam för alla tips !

no INTE på sj 3.03 utan Dark_Alex's open Edition (Speciel FW) 3.03 OE

Comment

Original inlägg av Mesut Visa Inlägg
      no INTE på sj 3.03 utan Dark_Alex's open Edition (Speciel FW) 3.03 OE
      Alla minispel som ligger som demos på PSPs orginalhemsida går att ladda ned o köra LocoRoco Demo t.ex.
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

jepp Utan problem

Comment

jepp Utan problem

Har idag lyckats med att nergradera å uppgradera min sons psp så nu kör den fw 3.03 OE B . Har testat att få igång F1 06 som jag har som en iso fil men får inte igång det så nu hoppas jag att någon kan hjälpa mig lite .

Comment

Vad får du för FEL

Comment

Vad får du för FEL

Hittar inget spel alls.... jag e rätt ny på det här med psp så jag e tacksam för all hjälp jag kan få

Comment

Se till att spelen är i ISO fick för mig att det kan krångla med andra format
                Playstation 3 60gb (PAL)
                XBOX +Duo-X2 +120GB
                GameCube (Indigo) +ViperGC +Big DVD Cover (Indigo)
                Game Boy Advanced (Black) +Flash2Advanced 256mb
                DS Lite (White) + CycloDS Evolution (2048mb)

Comment

Original inlägg av SlayerX_ Visa Inlägg
                  Se till att spelen är i ISO fick för mig att det kan krångla med andra format
                  Det ligger som iso ... var på stickan skall spelet ligga har testat i både games å i games150. Kanske skall testa å köra en nergradering till , skall jag då köra samma prog igen har en TA 082 .

Comment

Doh! Lägg den i \ISO
                    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
                      Doh! Lägg den i \ISO
                      Jag har testat det ... men den mappen skulle komma upp själv ner man la 303oe eller hur.

Det funkade nu formaterade stickan sen gick det bra.... Tackar
                      Last edited by Mackans1; 2007-01-17, 13:22.

Comment

Mappen kommer inte upp själv men har du en isofil där så skall spelet i isofilen komma fram i spelmenyn.
                        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                        Auto-Saved
                        Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                        x
                        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                        x
                        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                        Working...
                        X