Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Köpa PSP för att nergradera?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Köpa PSP för att nergradera?

Lite jobbigt att gå en PSP med högre firmware än 2.80, man vill ju kunna nergradera. Tänkte köpa några o sälja lite dyrare till några polare ))))

tips på hur man kan veta detta? har för mig att man kunde se på serialnumret eller något om man ville köpa en PSP med rätt FW.

Ska du lura dina polare???? Jag brukar hjälpa mina vänner gratis .... Så jag hoppas ingen svarar på din fråga ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Original inlägg av Begga Visa Inlägg
      Ska du lura dina polare???? Jag brukar hjälpa mina vänner gratis .... Så jag hoppas ingen svarar på din fråga ...
      Dito.
      Vänner hjälper man, annars har man inge vänner kvar

Däremot om man skall nedgradera någon annans enhet kan man ta en liten slant beroende på situationen.
      Soppapengar till bilen, matpengar, fika eller en kram
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

lura? vem fan har sagt att jag lurar dom? dom vet vad jag sysslar med och ger mej en slant extra för jobbet inget jävla fel med det

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X