Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur får man igång dev hook?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

SKIT I DENNA JAG HAR FÅTT IGÅNG DET JIPPIEE!!!!!!!!!!! DAXTER WOOHOOOO Tack för all hjälp detta forumet har världens bästa skribenter speciellt tack till hansi och page63 för tipsen såklart men men.. nu ska jag njuta av mitt psp fullt ut
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Nån kanske kan hjälpa mig?? har råkat uppgradera till 3.10 och vill ha 3.03 oe_c firmware.. hur gör jag?

Comment

Original inlägg av AboN Visa Inlägg
        Nån kanske kan hjälpa mig?? har råkat uppgradera till 3.10 och vill ha 3.03 oe_c firmware.. hur gör jag?
        Man väntar tålmodigt desvärre
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av AboN Visa Inlägg
          Skapa en egen tråd
          Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
            Skapa en egen tråd
            Jo han hade ju gjort det o skrivit i denna
            *Dubbelpostare*
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Hjälp

hej
              sorry
              Last edited by babsw; 2007-02-03, 22:59.

Comment

1: SLUTA DUBBELPOSTA!!!!!!!!!
                2: Läs mitt svar i den andra tråden du frågade i
                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X