Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gameboy emu

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Gameboy emu

Tjenna! Jag har försökt hitta en GB/GBC emulator till PSP.
    Kan bara hitta några som inte emulerar ljud och GeMP (Homer's RIN som ja inte får till att fungera)

Jag kör Custom Firmware 3.03 OE-C, är det någon som kan hjälpa mig hitta en emulator som funkar eller hjälpa mig att få GeMP att fungera.

Jag ska vara ärlig jag ska spela POKEMON
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

lägger du spelet i PSP/GAME150 ?

Comment

jasså ska man göra de?

testade o de funkade tackar

Comment

Comment

Kan någon rekomendera en bra GBA emulator?

Comment

Har för mig att det var den här emulatorn det stod mycket bra om när den kom http://www.psp-hacks.com/file/951 . Jag skulle iaf testat den först om jag vill ha en emulator för GBA

EDIT: Lägger till den här länken http://www.psp-hacks.com/forums/viewtopic.php?id=42772 . Där står det mer detaljerat hur du får emulatorn att funka.
            Last edited by joakim18; 2007-02-04, 03:23.

Comment

Jag hittade en via ett annat forum (vänsterprassling) som funkar felfritt :P var lite segt bara att tanka via torrent men de löste sig

Comment

Jag har testat den emulatorn jag linkade nu och den funkar skitbra. Har visserligen bara testat ett spel, men det fungerade bra iaf^^

Comment

hehe ok den ja tankade var lite buggig vid savestaterna märkte jag nu när ja skulle loada så ja testar o tanka från din länk ändå

Comment

är det någon som vet en bra ROM site? jag kan bara hitta några som inte funkar

Comment

Den frågan får du inte svar på här ... Finns överallt, lär dig söka på rätt sätt ..
                      Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X