Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Gör en backup på det du har på 2 gigs kortet.
Formattera kortet i din psp
Lägg tillbaka filerna igen
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Tja nu skall du inte ha några problem längre iaf...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Kan du lägga filer på ditt minneskort på något sätt?
Kan du komma in i recovery mode genom att hålla in höger triggern när du startar din PSP?
Hur som helst så råder jag dig att skaffa/låna ett annat minneskort innan du gör något annat!
Om du får samma problem med ett annat minneskort, försök uppdatera till 3.10 OE-A via recovery menyn.
(Eftersom du inte kommer in i games->memory card så får du ju inte igång en installer på annat sätt...)
Jag upplever samma problem (kör fortfarande 3.02). skulle tro att det är någon bugg i firmwaret.
ojdå. läste inte inlägget ordentligt. Min psp kan hänga sig lite spontant när man bläddrar i xmb. den hänger sig också ca 50% av alla uppstarter. tror som sagt att detta har att göra med någon bugg i 3.02. Har tyvärr inget annat att tillföra tråden.
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
OBS - du har väl inte original 3.10 och håller på med? Du skall ha dark alex custom firmware 3.10 Open Edition.
Lägg den i mappen \psp\game150
Sedan vet jag inte om du har den officiella, då skall du kopiera eboot filer från officiella 1.5 och 3.10 updateringarna och köra en "updatemakernånting" först så att du får den prx fil som du sedan kopierar in i själva updatern.
Nej, det är inte inte så krångligt som det låter.
Läs readme filen bara.
Comment