Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

psp som fjärkontroll?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• psp som fjärkontroll?

Hej!

Jag letar efter en ny fjärkontroll till mitt xbox, datorn och tv´n. Eftersom jag hört talas om att det skulle gå att andvända sin psp som just fjärkontroll tyckte jag att det vore roligare eftersom man får en del bonusfunktioner med en sådan. Det vore schysst om man också kunde styra och spela upp sitt musikbibliotek, på datorn, från psp´n. Är det någon som provat och kan ge lite feedback?

Tror inte det funkar
    Om du ska spela upp saker kan du lika gärna lägga över dom på psp'n och köra genom cd/aux på förstärkaren...
    Eller helt enkelt styra dina medier med datormusen
    Man kan ju köpa fjärrkontroll till både xbox och dator, jag har en till datorn
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Det ska finnas ett program som gör psp:n till fjärrkontroll, bara å googla.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

det finns program, jag använde ett själv. det verkar dock inte fungera på 3.10OE-A' ;L

Comment

Original inlägg av PiGGELiN Visa Inlägg
          det finns program, jag använde ett själv. det verkar dock inte fungera på 3.10OE-A' ;L
          Program finns det som sagt men IR ögat på PSP´n är inte så kraftig
          Att fjärrstyra en PC "Multimedia PC" Via ett Remote Desktop program i en PSP fungerar mycket mycket bättre om nu din Media PC har Wi-Fi Dvs

Så gör jag iaf i Vardagsrummet och på jobbet om jag vill byta musik på vår Media-PC!
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

VNC portningen för PSP är väl ett bra val isåf ...
            Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Man kan styra Media Center via Hi-Fi med psp'et....
              "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
              Maxtor D-Max 200gig
              v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Använd irShell, det fungerar utmärkt med XBMC
                Playstation 3 60gb (PAL)
                XBOX +Duo-X2 +120GB
                GameCube (Indigo) +ViperGC +Big DVD Cover (Indigo)
                Game Boy Advanced (Black) +Flash2Advanced 256mb
                DS Lite (White) + CycloDS Evolution (2048mb)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X