Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

3.10-oec-a

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• 3.10-oec-a

Jag vet faktist inte vad det heter men jalla fall ska jag chipa min pspe i måråg hos er jag ville veta och man behöver deevhook eller nåt för att surfa och spela spel eller lägger man bara in spelen i ISO/ och spelar dom??
    PSP äger allt

Du behöver inget devhook, du kan surfa och det räcker med att du lägger spelen i ISO\ för att du ska kunna spela dom... Sålänge de är i ISO eller CSO format funkar det!
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

räcker det i x:\ISO då eller? hur får jag igång spelet då?

Comment

Spelet visas i din vanliga psp meny under game->memory card
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av pspv Visa Inlägg
          räcker det i x:\ISO då eller? hur får jag igång spelet då?
          Japp det är det ända du behöver göra, och som hansi sa bara gå in i game och tryck på memory stick så ska du få igång det
          Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X