Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSP Camera & GPS

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• PSP Camera & GPS

Tjipp

Dessa tillbehör är ju släppta i Japan o har någon här en susning om vad de kostar i Svenskt valuta

Är lite småsugen att ha min PSP i bilen som en GPS och leka lite med Kameramodulen som skall kunna gå att använda som dels "Kamera o dels Videokamera"
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

jo, läste lite om det vore ju inte helt fel med en gps ^^

Comment

Den kostar knappt $50, skall jag ta hem en åt dig?

Blir väl c:a 600:- inkl tull/frakt/moms

Vet inte hur det blir med kartor osv bara :-)
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hehe kameran låter lite mer intressant
        Det finns ju nån funktion på PSP'n där man ska kunna ta bilder men jag har inte fattat den riktigt :S
        Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
          Hehe kameran låter lite mer intressant
          Det finns ju nån funktion på PSP'n där man ska kunna ta bilder men jag har inte fattat den riktigt :S
          Menyerna öppnas upp då man kopplar in enheterna
          Och man sparar bilder eller film på minneskorten
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
            Den kostar knappt $50, skall jag ta hem en åt dig?
            Blir väl c:a 600:- inkl tull/frakt/moms
            Vet inte hur det blir med kartor osv bara :-)
            Lite sugen men väntar, det går ju att porta över andra GPS moduler om man hör hemkokat men orginal är ju orginal

Skall läsa på lite mer men jag undrade om någon här redan har en o testat

Kameran skulle nog vara mer intressant iaf
            / Pendragon

Comment

jag köper nog gps garanterat om det funkar bra

Comment

från psxcare då förstås

Comment

Hansi, hur ser det ut med kameran? Vilket pris skulle blir aktuellt?
                  Playstation 3 60gb (PAL)
                  XBOX +Duo-X2 +120GB
                  GameCube (Indigo) +ViperGC +Big DVD Cover (Indigo)
                  Game Boy Advanced (Black) +Flash2Advanced 256mb
                  DS Lite (White) + CycloDS Evolution (2048mb)

Comment

Har inte kollat.
                    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Skulle faktiskt gärna beställt ett genom psxcare om dom inte är för dyra förstås :P en annan har ju bara studiebidraget att handla grejjer för
                      Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Jag luftar den här tråden och undrar om det är någon som har skaffat en gps och kan berätta hur det fungerar med Svenska kartor osv?

Hansi: Har du kalkylerat något mer på priset eller gäller fortfarande ca 600 kr? Isåfall skulle du gärna få plocka hem en åt mig

Comment

Jag hade helt glömt bort det, för ingen har efterfrågat gps:en.

Comment

Ok, men tror du att du skulle kunna ta hem en ändå?

Comment

Jadå

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X