Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ingen chans att spela iso utan umd skiva ??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• ingen chans att spela iso utan umd skiva ??

hej har precis updaterat eller nergraderat eller vad man ska säga =).
    till 3.10 OE-a nu är de så att psp´n är ny köpt och självklart så köpte jag base pack utan demo skiva,

nu behöver jag en skiva eller går det att spela iso spelen utan på något sätt.,
    har testat wipeout utan framgång så jag undrar om de e någon som vet så jag ska sluta leta och springa ut och köpa en skiva.

närsta fråga är om de går att ta vilken umd skiva som hälst, eller ska de vara någon speciell ?

// Micke

Du kan ställa in No-UMD om du starta upp med start + [höger "topp" knapp]

Comment

Tyvärr så funkar No-UMD inte med alla spel men man får hoppas att det löser sig i framtiden ...
      Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

De spel jag har testat har funkat på, det är väl bara enstaka som inte velat vara med :P
        Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Original inlägg av Begga Visa Inlägg
          Tyvärr så funkar No-UMD inte med alla spel men man får hoppas att det löser sig i framtiden ...
          annars funkar det ju med villken UMD skiva som helst
          Kila ned på en spelaffär o köp en "Promo eller Demoskiva" eller skicka in registreringskortet till Sony o vänta tre veckor så får du Spiderman 2 som UMD film på posten

Dock fungerar inte filmerna med alla spel.
          Last edited by Pendragon; 2007-02-19, 10:55.
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

UMD film gör väl ingen som helst nytta?
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Neh det funkar inte alls ...
              Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Borde man inte kunna få en demo disc i en butik om man frågar snällt? jag använder min iallafall

Comment

finns de så man kan köpa demo skivor ??

är de precis som med xbox och ps2 att de finns tidningar med umd discar som man får med när man köper tidingen ??

eller hur kan man få tag på de annars ??

Comment

*Suck* fråga i en butik som det står ovanför

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                      eller skicka in registreringskortet till Sony o vänta tre veckor så får du Spiderman 2 som UMD film på posten
                      You wish!

Jag har fan inte sett röken av min Spider-man 2 film! Reggade mig för mer än 1år sedan
                      Playstation 3 60gb (PAL)
                      XBOX +Duo-X2 +120GB
                      GameCube (Indigo) +ViperGC +Big DVD Cover (Indigo)
                      Game Boy Advanced (Black) +Flash2Advanced 256mb
                      DS Lite (White) + CycloDS Evolution (2048mb)

Comment

Var registrerar man sig? Skulle vilja testa :P

Comment

Turbis: går inte. om du var blöand dom första i europa (800 000) tror jag. då fick du den gratis. tror dom skickade den från UK.

www.yourpsp.com

Comment

jag var inne på den sidan och reggade mig, stog i annonsen att man fick spider man 2 iallafall

Comment

Original inlägg av SlayerX_ Visa Inlägg
                              You wish!

Jag har fan inte sett röken av min Spider-man 2 film! Reggade mig för mer än 1år sedan
                              Konstigt, jag har två hemma "En till varje PSP" tog inte mer än 3 veckor för mig.
                              Brevbärarna kanske sullade din registrering med posten eller så fyllde du inte i den ordentligt
                              / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X